пʼятниця, 17 квітня 2015 р.

TSG Hoffenheim - 1. FC Köln

1. FC Köln er fortsatt i bevegelse i midten av bordet. Hoffenheim ligger koppen posisjon, men i siste runde for første gang i sesongen tapt. På den annen side, det skjedde med Borussia Mönchengladbach, som er absolutt ingen skam.

Og han vet det og spiss Anthony Modeste: "I våre resultater hver må se at vi er et annet sted enn forrige sesong Det er fortsatt et stort ekstra rom for forbedring Ja, beklager beseire oss, men også det kan ta noe godt.. . Nå kan vi igjen fokusere utelukkende på arbeidet vårt. " Modeste scoret fire mål så langt, og hans prestasjoner er som forventet fornøyd.

"Jeg har en veldig god form, fordi selv forplikte seg til å trene full ett hundre prosent. I tillegg har jeg bare i fotball den mest produktive alder. Selvfølgelig, jeg støtter også opp til treneren, så banen prøver alltid å spille så godt jeg kan. En kamp for topplasseringene i tabellen Jeg virkelig liker, "sa tjueseks opprinnelig fra Cannes, Frankrike, en by kjent film festival.


"Jeg tror du ser på tabellen er všeříkající. Kolínští har en veldig sterk defensiv, men stagnerte i angrepet," sier trener Markus Gisdol hjem. Selvfølgelig han har rett. Bundesliga nybegynner har en veldig balansert samlet poengsum. Åtte mål samles stort antall - etter keepere Bayern München og Borussia Mönchengladbach jaget ballen fra netto færre ganger. Men sju mål scoret representerer Hamburg nest svakeste offensive tiltak.

"Kampen mot Hoffenheim, men fortsatt kan være på vår side er svært felicitous og sikkert vi kan score", sa han på en pressekonferanse trener Peter Stöger, som ikke vil være i stand til å bruke tjenestene til midtbane Marcela Risseho. TSG Hoffenheim Men denne sesongen hjemme Wirsol Rhein-Neckar-Arena fortsatt ubeseiret, og gitt dagens humør av begge lagene, er det sannsynlig at dette vil forbli slik.

Немає коментарів:

Дописати коментар