понеділок, 28 грудня 2015 р.

Banik Ostrava vil våren Vlastimil Petržela

Banik Ostrava resultat av vårsesongen, ny trener Vlastimil Petržela. For håpløst siste Major League team tabell blir etterfølg Radomir Korytář. Klubben annonserte på sin hjemmeside at Petržela Sixty to år gamle vil ta kontor på nyttårs dag med teamet starter vintertreningen enda tidligere trener Korytář.

"Etter å ha vurdert alle sportslige forhold knyttet til den fremtidige retningen for ikke bare vårt A-lag, men hele klubben, har vi besluttet å engasjere en erfaren trener, som er deres arbeid med unge spillere og deres innlemmelse i seniorfotball," sa Ostrava klubben i en pressemelding.


Persille sies å fungere i Banik allerede avtalt med forretningsmannen Václav Brabec, som skulle kjøpe klubben i vinter fra den nåværende eieren Peter Šafarčík. Å møte med Brabec sagt om hans avgang fra Vlasim til Ostrava sterkt nølte. "Etter møte med Mr. Brabec var alt klart for meg. Noe jeg signert, har vi en avtale i det hele tatt, men jeg har noe i hånden og i tilfelle Bet365 Skriv inn din e hvis noe skjedde, og jeg er beskyttet," sa han til reportere i dag Petržela.

Tidligere representant og deltaker i VM i 1982 Petržela allerede i den tsjekkiske ligaen coachet Slavia, Sparta, Mlada Boleslav, Liberec og seks år brukt på Bohemians Praha i 2002, deretter gikk til forsiden av den russiske gruppen Zenit St. Petersburg, noe som førte til fortjeneste Cup, andreplass i ligaen og avansert ham til kvartfinalen i UEFA-cupen. Samtidig er det hjalp han nurture fremtidige stjerner, ledet av Andrei Arshavin og Alexander Keržakovem.

Etter hjemkomsten i 2006, ledet han den tsjekkiske toppdivisjonen bare Olomouc. Deretter ledet til Neftči Baku og lavere konkurranse, der han trente Zizkov, slovakisk Michalovce og andre divisjon sist Vlasim.

Banik nå akseptert tilbudet, som vil være etter å ha vunnet bare fire poeng falle for å prøve et mirakel i form av frelse. Han vil også måtte arbeide spesielt med yngre elever.

"Flere ganger har jeg som coach bygget et nytt lag med unge spillere. En slik visjon tiltrekker meg selv når Banik, som tradisjonelt er avhengig av sine unge spillere," sa persille. "Jeg har alltid krevd disiplin, og det betalte seg for meg og spillerne. Tross alt, for tsjekkisk fotball, tok jeg opp de femti representanter," sa han nylig den nye treneren til Ostrava.

Немає коментарів:

Дописати коментар